...

събота, 25 юли 2009 г.

 


Пускам си косите. Невъзможните.
Хвърлям всяка дреха полунощна.
Кончетата цвилят. Звънва кожата.
Огънна любов се ражда нощем.

Тайно ставам вещица. Прекрасна...
Кълбовидни мълнии. Гърдите ми.
Огнен дъх. Сама. А ми е тясно.
Два миража. Мокри са очите ми.

Глезени по тънки от мечтите ти.
Тялото ми. Гъдел. И събличане.
Гъсти водопади са косите ми.
Цялата съм само за... обичане.

Грабваш ме. Безбожно изкусителна.
В нощ такава никой не упреква.
Правя те на страст и въпросителни.
Глас висок през ехото оттеква.

Дълги. Тънки. Парещи. Бедрата ми.
Боси ходилца. Блестящи нокти.
Танцът, който би взривил луната,
кръгла. Сексапилна. Дива котка.

Сплитат се на змиите езиците.
Огънна червенокоска ставам.
Трънчета любов. Побягват птиците.
Точки смях. Разпръсва се жаравата.

Шепи грях. Звездулки. Тишината.
Пламъкът не иска да зарастне.
Толкова съм ярка в тъмнината.
Огнена. Любовна. И опасна съм.

nova